پیش فاکتور دریافت فایل
رابطه بین رتبه بندی حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی: مطالعه کانادا
5387
10,000 تومان
.doc
259 کیلوبایت
توضیحات:
هدف- هدف مقاله حاضر افزایش بررسی این موضوع است که آیا رتبه بندی حاکمیت شرکتی منتشر شده توسط واسطه اطلاعات بازار در ارزشهایی منعکس شده است که سرمایه گذاران با شرکت ها قرار گذاشته اند.
طرح/ روش / شیوه- داده های هیئت 289 شرکت کانادایی در دوره چهار سال 2005- 2002 با استفاده از مدل قیمت مورد آنالیز قرار گرفت .
یافته ها- نتایج بدست آمده حاکی از آن است که رتبه بندی حاکمیت شرکتی منتشر شده از سوی واسطه اطلاعات بازار، نه تنها به ارزش بازاری شرکت، بلکه به نتایج حسابداری بستگی دارد.
مبانی عملی- مطالعه حاضر مشاهدات تجربی ارائه می دهد که برای سازمان های مختلف درگیر در مقررات و تنظیم شیوه های حاکمیت شرکتی و استانداردسازی عناصر داده وابسته مفید می باشد.
ابتکار/ارزش- مطالعه حاضر با توضیح در مورد اینکه اطلاعات منتشر شده توسط واسطه های اطلاعات در ارزش های بازاری شرکت منعکس شده است، در ادبیات سهیم می باشد. به علاوه، به نظر می رسد اطلاعات مذکور با نتایج حسابداری در ارتباط باشد. بنابراین رتبه بندی مطلوب حاکمیت در نتایج حسابداری منعکس شده است.

1403/8/21 - مارکت فایل