اسلاید راهنمای گام به گام ساخت برند شخصی

دسته بندي : کتاب و پژوهش » کسب و کار و پول
با اومدن عصر جدیدی از شبکه‌های اجتماعی، برای سلبرتی شدن دیگه لازم نیست که سال‌ها تلاش کنین تا سوپرستار سینما بشین یا اونقدر زیر توپ بزنین که بالاخره در دنیای فوتبال پذیرفته بشین. امروزه برای معروف شدن فقط کافیه یه گوشی موبایل متصل به اینترنت داشته باشین و کمی خلاقیت!صدف بیوتی بلاگر معروف ایرانی، با معروف شدن در شبکه اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب، هزاران فرصت شغلی پردرآمد رو نصیب خودش کرد و به تازگی با برند لیدی کاگا همکاری میکنه. کایلی جنر، اینفلونسر معروف با 212 میلیون دنبال کننده، فقط از تبلیغات ایسنتاگرامیش، 5 میلیون دلار در سال به دست میاره و امسال با کنار زدن نام ِمارک زاکربگ، ثرتمند ترین جوان دنیا لقب گرفته. کتابی که قراره اینجا در کنار هم بخونیمش هزاران مثال از افراد بی نام و نشانی و بی پولی داره که تونستن با تولید محتوا، حضوری قدرتمند در فضای مجازی داشته باشنن و رؤیاهایشان را برآورده کنند. اما سوال اصلی اینه آیا همه میتونن اینطوری معروف و تاثیر گذار بشن؟ بله. من کاملاً بر این باورم که «همه چنین ظرفیت و توان بالقوه‏‌ای دارند»؛ به‏‌شرطی که مسیر تعیین‏‌شده در این کتاب رو دنبال کنن و در این مسیر ثابت قدم بمونن. اگر دوست داری بدونی چطوری خوشحال میشیم در این وبینار کنار باشی. در این اسلایدها بر اساس کتاب" هنر برند شدن" نشر برآیند، به بررسی موردی بسیاری از افرادی که موفق شدند در زمینه ای خاص خودشون رو به برند تبدیل کنند می پردازیم.
1-فرایند های مشترک در کار اونها را بررسی میکنیم
2-نحوه متمایز شدن در زمینه های پر رقابت مثل مد، ورزش و زیبایی و... رو پیدا میکنیم.
3-نگاهی به نحوه تولید محتوای میندازیم.
4- با روش های جذب مخاطب آشنا میشیم.
5- و یاد میگریم چقدر طول میکشه تا موفق بشیم. 

سرفصل‌های اسلایدها
-آشنایی با مفهوم برندی شخصی
-مرروی بر زندگی برخی از بلاگر ها و اینفلونسر های ایرانی و خارجی
-نگاه مختصری به فرایند های ساخت برند شخصی و تمرین اون ها
-بررسی این فرایند ها در فعالیت های بلاگر ها و اینفولونسرها
-نگاهی کوتاه به زندگی نویسنده کتاب مارک شفر و فصول کتاب. 

مخاطبین
افراد باهوشی که به رغم تسلط زیاد بر موضوعی، هنوز نتونستن خودشون رو مطرح کننن.افرادی عادی که در حوزه های پر رقابتی مثل ورزش، مد ،زیبایی فعالن و میخوان متمایز بشن .افراد ناموفقی که دوست داند مجددا شروع کنن.افرادی که به تازگی فعالیت شون در قالب برند شخصی در شبکه های اجتماعی شروع کردن.کارآفرینانی که می خوان برند شخصی خودشون رو راه اندازی کنن. 

تعداد صفحات:48
نوع فایل:PDF اسلاید
سال انتشار:1399
دسته بندی: کتاب و پژوهش » کسب و کار و پول

تعداد مشاهده: 28 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:863 کیلوبایت

 قیمت: 49,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: